منتظران

پروردگارا ما را از منتظران واقعی او قرار بده( آمین)

منتظران

پروردگارا ما را از منتظران واقعی او قرار بده( آمین)

منتظران

امام من چه غریب و مظلوم مانده ای!!!



حجت الاسلام پناهیان:
حضرت علی اکبر(ع) دارای شور و اشتیاق همراه با ایمان راسخ بود که امروزه آن را بصیرت می نامند. بصیرت برآمده از ایمانی، عمیق است. 
در خصوص حضرت علی اکبر(ع) خوانده ایم که در میدان نبرد که میدان غریبی است از این حیث که از یک سوی، غربت امام زمانش و از سوی دیگر، خانواده اش را در چند قدمی بحران می بیند؛ اما بسیار استوار و محکم است. 
در اوج شور و اشتیاق نسبت به انجام فرامین الهی ثابت قدم است. وقتی می بینیم که معاویه (لعنه الله علیه) از توانمندی و رهبری این جوان نام می برد، این نشانگر آن است که توانایی های فردی و اجتماعی حضرت ظهور و بروز دارد و او در جامعه اثر گذار است نه اینکه اثر پذیر باشد.
مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان فرمودند: شاید شما خودتان را نوجوان بدانید اما من شما را جوان می پندارم. ایشان توصیه داشتند تا برای این جوانان، الگویی قرار گیرد و می فرمودند: (بهترین الگو شهداء هستند) و چه زیباتر که حضرت علی اکبر(ع) به عنوان اسوه و اسطوره در بین شهیدان اسلام به عنوان الگو برای جوانان کشورمان قرار گیرد. فردی که ویژگی های منحصر به فردی دارد؛ خداوند متعال خطاب به رسول مکرم اسلام(ص) فرمودند: «اِنَّکَ لَعلِی خُلُقٍ َعظیم. امام حسین (ع) نیز به حضرت علی اکبر(ع) فرمود: «تو شبیه پیامبر(ص) هستی»؛ پس با این امر، حضرت علی اکبر(ع) بهترین الگو برای جوانان است.
اولیای خداوند نسبت به یکدیگر «متحابین فی الله» هستند
  • *** یوسفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی